Platba a doprava
Platební a dopravní podmínky
- Po potvrzení Vaší objednávky bude objednané zboží expedováno přepravní společností ze skladu na sběrné místo, odkud bude do 24 hodin expedováno kupujícímu.
- Dopravu zajišťuje specializovaná dopravní společnost.
- Místem dodání zboží je místo uvedené v akceptaci objednávky prodávajícím.
- Kupující je povinen převzít zboží v místě, které je uvedeno v objednávce kupujícího prodávajícím.
- Kupující je povinen zkontrolovat dodané zboží hned po doručení. V případě, že kupující zjistí, že zboží je mechanicky poškozeno, musí tuto skutečnost oznámit dopravci a za jeho přítomnosti zkontrolovat stav zboží.
- V případě zjištění poškození zboží kupující vyhotovený záznam o poškození zboží, jehož správnost potvrdí dopravce.
Na základě tohoto záznamu doručeného prodávajícímu, následně prodávající po dohodě s kupujícím mu zajistí zaslání nového zboží.
- Po převzetí nepoškozeného zboží kupující zaplatí částku uvedenou na faktuře pracovníkovi přepravní společnosti.
Pracovník přepravní společnosti předá kupujícímu doklad o zaplacení zboží.
- Vlastnické právo ke zboží vzniká kupujícímu po zaplacení celé částky na faktuře.
Objednávky z našeho internetového obchodu lze uhradit následujícími způsoby:
- V hotovosti při doručení (dobírka)
Celkovou částku za zboží uhradíte až při přebírání zásilky. - Bankovním převodem
Celkovou částku za zboží uhradíte předem. Zboží bude expedováno až po přijetí platby na náš účet.
Objednané zboží doručujeme následujícími způsoby:
- Osobní převzetí
Po zkompletování Vaší objednávky Vás budeme zkontaktovat telefonicky nebo změnou stavu objednávky na "Připraven k osobnímu odběru", kdy si můžete vyzvednout Vaše objednané zboží. - Kurýrní služba - Cena: 5,00 EUR s DPH | Cena: 9,90 EUR s DPH v případě přepravy do CZ nebo HU
Cena zahrnuje poštovné, balné a pojištění. Zboží Vám zašleme ihned po zkompletování na adresu, kterou jste uvedli při registraci. Ihned po zaslání zboží Vás informujeme prostřednictvím e-mailu změnou stavu Vaší objednávky na "Zboží odesláno". Stav objednávky lze zjistit i po přihlášení do internetového obchodu po kliknutí na "Přehled objednávek". Doručení probíhá přes pracovní dny v době od 09:00 do 18:00 – termín záleží na kurýru, neumíme ho ovlivnit. Pokud Vám kurýrem navržený termín nebude vyhovovat domluvte si s ním náhradní termín. Zboží jedné objednávky může být rozděleno podle velikosti a dostupnosti do více zásílek. Cena přepravy u zásilky nad 30kg bude upřesněna v průběhu objednávky, popř. později telefonicky nebo e-mailem.
Při způsobu doručení kurýrem, Vás bude kurýr telefonicky kontaktovat před doručením zásilky. Při doručení jste povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena. V případě poškození zásilky je třeba následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. O takovém poškození poprosím bez zbytečného prodlužování informovat dopravce i prodávajícího. Za poškození zboží vzniklého jeho dopravou nese odpovědnost přepravce. V případě škody je třeba sepsat při doručení balíku zápis o škodní události. K projednání nároku na odškodnění je třeba uvést číslo balíku a přiložit doklady o obsahu balíku a popis škody s finančním nárokem.